Kvällsrapportering

Så var det snart fredag igen o helgen närmar sig...känns ju som att det var helg nyss o man var på ett skönt slott :S

Ikväll har jag fått ryggmassage av de sötaste killarna....fy fan va torterad jag blev..kommer nog va invalid i morgon är jag rädd för....o inte kunde jag skrika på hjälp heller hes som jag är.... :S

Har lite panik över en sak på jobbet som måste göras innan helg...måste försöka lösa det på något vis trots att jag är hemma i morgon..får bli ett telefonsamtal till Västeråskontoret och hoppas att dem kan hjälpa mig...kanske att jag kan få dispens att fixa det i nästa vecka när jag återkommer....apropå telefonsamtal så ringde vår företagshälsovårdsrådgivning upp mig idag för att höra hur jag mådde...dem är så söta...dem sitter på Gotland och gotländska är väl en bra härlig dialekt..kan dem nånsin låta argsinta??? nä tror fasen inte det :) "Oj jag hör hur då låter så vi pratar inte mer nu, krya på dig!" sa sköterskan när jag inte mer än hunnit svara typ...

Nu blir det film o popcorn här :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0