Frostiga Fredag

Så har det blivit fredag då...frostig o snöig fredag....julfest-fredag..ska sluta pina mig själv nu....nej jag tänker som så att i morgon kommer jag vara en av de få på jobbet som vaknar utan BAKSMÄLLA!!! hahaha det kan dem gott få göra de andra festprissarna ;P Men så klart jag hade velat vara med...slippa denna trista sjuka... :(

Hade vansinnigt ont i örat igår kväll....tog ett par ipren, nässpray o hosmedicin o sen satte vi på en film...efter en kvart sov jag som en stock i soffan.....jag är katastrofal på att hålla mig vaken på kvällarna o ännu värre när jag dunkar i mig mediciner... :(

Jag har faktiskt lite röst idag som skönt är....barnen åker till deras far idag o jag kommer släpa mig till Västerås o ska bara vila upp mig hela helgen..har ju fått gått upp varje morgon denna vecka för att skjutsa barnen till skolan..vissa saker måste ju göras hur sjuk man än är..så nu är jag värd två sovmornar tycker jag! :)

Ha en härlig Fredag...trots snö o drivis som det nästan är här ;)

Själv ska jag kika foton från forna års julfester vi haft...som den här för ett par år sen då det var maffiatema...grymt kul var det!! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0