Cold like ice

Vilken lustig "förkylning" jag åkte på i fredags...strax efter att jag satt mig på jobbarstolen på morgonen så började jag nysa....oavbrutet....jag nös o nös o nös o nös....o snorade o snorade o snorade lika mycket...så fortsatte jag hela dagen....på lördag morgon fanns inte ett spår av någon förkylning..mer än en söndersnyten näsa....så jäkla skumt.....jag undrar om det var någon allergigrej jag åkt på...har tänkt på det flera gånger...jag börjar alltid nysa när jag kommer till jobbet...men så som det var i fredags har jag aldrig varit med om....helt sjukt många nysningar... :S

Idag var det söndag igen då...kallt som satan ute..inte lika kallt som igår dock..riktigt kallt...vi skulle försöka fixa en trasig sak på min bil men det gick inge bra så ska försöka göra ett nytt försök idag....

Amanda skulle sova över hos Magnus systerdotter natten till idag men det kom ett telefonsamtal igår kväll om att det spyddes i familjen så jag fick en kvällspromenix o hämtade hem Amanda...idag är det jag som har magproblem...hm hm :( Jag hoppas det "bara" ör kinamaten jag åt av igår...var en dåligt till-lagad hund kanske... ;P

Men faaan va jag fryser när det är så här kallt ute...spelar ingen roll att jag är inhomhus fullt påpälsad o inlindad i filt..kylan tränger sin ända in i ryggmärgen :( Ska nog leta fram Magnus dammsugare o dansa runt lite med den så jag får upp värmen lite :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0