Vinden har vänt..hoppas jag

Har ikväll kunnat varit uppe o rört mig rätt normalt...kan stå någolunda upprätt...men det känns verkligen som att typ Magnus Samuelsson har sparkat mig i ryggen...ryggen känns av nedåt svanken...så när jag står upp så känns överdelen liksom som att den sitter löst på nederdelen av kroppen...o det tynger...överdelen känns som att den väger 100 kg...skulle vilja lägga mig i en sträckbänk..DET skulle nog va superskönt...i morgon ska jag be mina barn dra mig i varsin ände...ja då så klart vi tar det lugnt o försiktigt ;) rätt som det är hugger o låser det sig oxå...så himlaaans jobbigt!!! :( men det känns ändå som att jag är lyckligt lottad med tanke på att jag verkar fått en lindrig variant av ryggskott som vände så himla fort utan nån speciell hjälp...men peppar peppar...än är det ju inte över....ingenting är så jävligt att det inte kan bli värre som Ior sa ;)

Ska gå o sova nu...igår var det August som låg brevid mig o det slutade med en spark rätt i ögat..jag trodde verkligen att jag skulle ha en blåtira idag men tack gode nån för att jag INTE har det:) idag är det Amanda som ligger i sängen....hon brukar va lugn =)

Sov så gott o dröm vackra drömmar :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0