En typisk måndag...?

Men vilken härliiig dag det har varit i dag..eller??? Fy fan..började dagen med att undra vilken dag det var och fattade inte varför väckarklockan spelade...jahaaa måndaaag...så upp o hoppa o sticka till jobbet :)

Bytte August fiskespö som gick av igår till ett nytt....men kan meddela att även det gick av ikväll...så nästa gång tänker jag lägga ut lite mer pengar på ett ordentligt spö..är så jävla trött på spön som går sönder så fort man petar på dem...

Japp jag o Therese gjorde ännu ett tappert försök att fånga gammelgäddan i Lillsjön så packade bilen full med ungar o spön o satte båten på släp....men väl där så tog det inte lång tid förrän barnen spårade ur och blev på ett jävla humör pga trasiga spön o osämja...inte ett napp fick jag heller...såå jävla tråkigt....det slutade med att linan..titta Magnus jag sa lina o INTE tråd ;) hahaha.. på Therese spö gick av när hon kastade från bryggan o draget flög åt fanders..o hjältinna som jag skulle spela så hoppade jag i båten och skulle åka ut o hämta in det eftersom det flöt i vattnet...MEN på båten satt en skruv som jag inte såg som fastnade i mitt lår o drog bort en köttbit så hela Tattar-sällskapet hamnade på akuten där jag fick ta stelkrampspruta och eftersom  jag är så himla nålrädd så beslöt dem att tejpa ihop mig istället för att sy...phuuu...men hörrni..jag lyckades rädda draget.... :D
 
Nu kommer vi låta det gå nån dag innan vi orkar göra ett nytt försök på sjön och då blir det utan barn... ;)

Nu blir det sängen och snart är det jobb igen :)

Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Frida

saknar dig med:(

2009-08-03 @ 22:58:13
URL: http://www.frida26.blogg.se.se
Postat av: Therese

Ja vad ska man säga? Det var ju fint väder i alla fall ;)

2009-08-04 @ 14:51:34
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0