Fröken snurrig

Jaha så var första riktiga skoldagen gjord....det gick ju bra....slutade vid kl 12 och var då suuuperhungrig och pinknödig så halvsprang till bilen o wroomade hem..slängde i mig mat o gick ut och gick en sväng och mötte upp Amanda och när vi kom hem skulle jag visa henne mina skolböcker....ja just det...vart var mappen och böckerna????? Marie fick panik och röjde och rev överallt här hemma..men inga böcker....slängde mig in i bilen och åkte till skolan, pratade på expeditionen och fick sällskap av rektorn till sista klassrummet jag vistats i...där låg mina saker sååå fint :D hahahahahahaha liiite trött första skoldagen kanske :P


Nej nu har jag några samtal att ta itu med....

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0