Bandykväll

Missar Idol ikväll...eller ja, jag hinner nog se slutet på det :) Ska på bandy ikväll..har ni hört va...en FREDAG?!?!?! Det är uppenbarligen STORT här...man går man ur huse för att se nåra karlar jaga en liten boll som jag förmodligen inte kommer hinna se en endaste gång :/ och öl är tydligen obligatoriskt att inta en kväll som denna...och inte hajjade jag bättre när  snyggot säger tidigare idag -"Du kan köra ikväll va!?"... " Jaa går ju bra..." så nu sitter man här o tittar på när det ölas i soffan.... haha jaja, det blir nog en skojsig kväll...Jag, Thomas, kompis o tre ungar ska hejja på när Edsbyn vinner över Vänersborg..kul i jul :)


Hej svejs o hoppas ni får lika kul (förmodligen roligare...haha) som jag!! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0