Halleluja!!

Jag börjar fan kunna det här nu..eller rättare sagt jag är på mycket god väg....mitt nyårslöfte var att börja röra på mig mer o lära mig springa...ja det kan låta dumt men jag har aldrig varit någon springare..verkligen avskytt det...jag började lite smått i vintras men kom av mig helt av nån anledning...på sista tiden har jag gått mycket...riktigt powergått liksom...o de sista dagarna har jag börjat byta ut mer av gåendet med joggande och de sista dagarna så har jag joggat mer än gått..jag kan verkligen känna hur min kondition förbättrats och det ger mig mersmak...kul i jul!!! :D

Har just kommit in från en runda på 5 kilometer...i morgon blir det vila...då är det ju söndag :P

Nu ska jag städa lite...

Ha den bästa lördagen nånsin gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0