Underbara sommar..bad, grillning o massa m...

2011-06-29_18_17 (MMS)

Underbara sommar..bad, grillning o massa med sol..härligt! Fast jag kör den gamla skolan..slavar arbetar i solen o blir bruna..det fina folket sitter i skuggan o håller sig bleka :-P Mina bromsar på bilen tog slut igår o jag blev på ett jävla humör..för att sitta i Hälsingland några dagar innan hemfärd med trasig bil är inget lyckat kast..men jag har fan hamnat i norra Sveriges härligaste släkt..i den hjälps man åt..o vips så satt det nya bromsar på bilen..tack vare hjärtat o hans far! :-D Nu blir det sova! God natt!


Kommentarer
Postat av: Isa

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :D

2011-07-12 @ 14:09:08
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0