Can't stop me now

Uj vilken städenergi vi haft här idag...Både Amanda och August tog itu med sina rum...bla så tömdes ett skrivbord inne i Amandas rum o fick åka in i August rum istället där han tömde sitt gamla o togs ut till sopconteinern...tre vändor till den conteinern fick jag gå förresten..en hel del skit som rensades bort...härligt!!!

Jag gjorde dock ett brejk i städningen o tog mig ut en timme på promenad...sen kallade städningen igen...men nu jäklar är det rent här hemma :) för en kvart..det var kul så länge det varade liksom.. :P haha

Ska slänga mig i badet nu...tända lite ljus o bara...somna... ?!?!?! det brukar då aldrig slå fel...haha...i morgon ska det bannemig bli skola o jobb för mig o August igen...*håller tummar o tår att influensan inte tar om*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0