Förlossningsundringar..

Sitter o tittar på femmans barnafödande-serie....och jag måste säga att jag finner det lite konstigt att ha med sin mamma under en förlossning....jag menar..en förlossning är ju en stor o (förhoppningsvis) en fin händelse som mamman o pappan delar...o så ska dem ha en morsa/svärmor hängandes i hasorna...okej dem som är ensamstående o så..men ja, de som har en karl men även har med sin mamma finner jag lite konstigt..det känns som ett hjul för mycket liksom...

Nästan så jag sitter här o ropar att dem ska passa på att klippa av navelsträngen mellan gammelmorsan o dottern :P

Tycker ni annat får ni gärna dela dessa åsikter med mig..skriv o berätta!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0