Tisdag morgon

Var inte alls på humör igår kväll....halv sov i soffan, mådde som en räv.. kvart över åtta gick jag o la mig...somnade omedelbart...hoppas det blir bättre idag...vill inte bli sjuk nu jue....

Har haft en dröm i natt som var som balsam för kroppen...var i Tunisien....var såååå skönt.....åkte en liten båt i vatten FULLT med stoooora äckliga bläckfiskar som var uppe vid ytan o sprattlade...båten sjönk....hahaha mindre skönt....men det var så nära land så vi kunde simma fort in....sen fick vi gå länge i en skog o jag bar en stor tung jäkla hund hela vägen...haha ja lite skruvat var det men bara det att få vara i sol o värme kändes såååå skönt...vill ju inte ha vinter...vill inte ha den snöstorm som dem hela tiden pratar om är på väg...vill ha sommar....o det nu!!!!

Nu måste jag fortsätta fixa här innan jag somnar igen...Hejhej!!! <3


Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha, där fick du! :p

2010-11-23 @ 20:33:02
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Therese

Om du drömmer mycket så är ett tips att köpa en sån drömbok. Det har jag gjort och det är väldigt intressant att tyda och analysera sina drömmar. För min del kan jag säga att jag har både kommit i underfund med olika saker och jag kan förstå vissa saker som jag inte gjort tidigare.

2010-11-23 @ 20:49:21
URL: http://breezie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0