Sömnsömnsömn

Så var man utsläppt från sjukan då...jag är sååå satans trött...någon sa till mig en gång "På sömnlab sover man sååååå jäkla skönt!!" nu minns inte jag alls vem det var som sa så till mig för annars hade jag direkt gått till den personen o fråga hur denne är van att sova på för vis?!?!?!?!?! För nåt bra sov man då inte!!!!!

Kom dit till 21.30...fick vänta nästan en timme på att få sakerna kopplade på mig....o bara det tog nästan en timme sen..så strax innan midnatt somnade jag....en timme senare vaknade jag ASPISSNÖDIG!! o det var verkligen det jag fasade mest för att bli...så det är ju så klart att man blev det...vara bara till att ringa på sköterskan som fick komma o koppla bort manicken så jag kunde uträtta mina behov :P Sen sov jag rätt skapligt trots allt.....tyckte jag iaf....klockan sex kom sköterskan in o ropade GOOOD MOOORGON o schooop så var persiennen uppdragen.. :/ dusch o sen frulle innan läkaren kom o hämtade mig...då gick vi igenom kurvorna på datorn...-"DU kan sova du" var det första han sa...haha..men även "fast det finns något som stör din sömn,.." när jag hade somnat vid tolvtiden så hade jag hamnat i djupsömn direkt....riktig djup..sen hade jag vaknat o gått på muggen o sen hade jag somnat djupt igen..men vid 3-tiden så hade jag börjat sova konstigt...jag vaknade till var o varannan minut..hade försökt drömma men det hade tydligen inte gått bra alls..sov riktigt oroligt o illa visade resultatet...

Jag fick diagnosen av läkaren att det som orsakar mina sömnproblem är tandgnisslande...det här vet ju jag redan om så det kom ju inte som någon direkt nyhet..har haft bettskena sen ungdomsdagarna..har även sömnapné men det är så lite så det påverkar inte sömnen något speciellt tydligen...och anlendningen till mitt tandgnisslande o den oroliga sömnen är dårå...*trumvirvel*..all stress jag har i mitt liv...OOOHH NOOO SHIT!!!! förvånad jag blev...hahahahaha


Nu ska jag ta ett ryck här o snygga till mitt hem o mig själv o senare blir det fika på stan med Patrik o hans lille Vincent...ska bli skitskoj att träffas o snacka lite skit..var alldeles för länge sen nu ;P


Ha en kanoners onsdag!! Det ska jag..jag är lediig!!!!




Kommentarer
Postat av: Therese

Du fick med andra ord inte reda på nåt du inte redan visste... Håller tummarna för att du kan sova i fortsättningen. Ha en skön ledig dag. Kram

2010-04-07 @ 10:43:45
URL: http://tesss74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0