Ingen rast ingen ro..

Gaaaaaaaaaahhhh vore skönt om man fick sovmorgon när man ändå är hemma från jobbet..men icke...måste ju upp med lillplutt o hjälpa honom.....

Amanda är snorig o hängig idag oxå...hon verkligen längtar till skolan så hon får använda sina nya kläder...vi köpte jeanslegins, skinnjacka o annat snyggt till henne häromdagen...jag blev lite avis...vill oxå ha massa nytt o snyggt...

Hon ligger just nu i soffan o kollar på "Offside"....shit vilket tröökfilm....jag däremot tänker krama kudden en stund till..i em ska jag till doktorn med mina andningar jag har på nätterna...eller rättare sagt mina uteblivna andningar..får se va dem säger om det..

Ha en underbar torsdag!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0