Morgonstund har guld i mun

Eller hur var det nu.....här har barnen (iaf en) retat gallfeber på mig...att man kan vakna på sånt jäkla dåligt humör är för mig ofattbart....han skulle inte äta...inte klä på sig...visar läxan NU som han fick igår till idag...allt är fel...så här har vi varit riktigt osams på morgonkvisten o mitt blodtryck rusade iväg till 250 typ... :/

Jag ska försöka samla kraft till att plocka undan här idag o sen kommer Therese på lunch :) Inte känner jag mig piggare heller som läkaren trodde jag förhoppningsvis skulle göra i slutet på denna vecka...faaan oxå....vad ska jag göra???

Ett stövelinköp kanske skulle göra susen o pigga upp mig...skulle verkligen behöva ett par nu när hösten rusar fram....blir kallt att springa omkring med flipflop... ;P

Ha en riktigt skön Fredag..nu börjar min kamp mot sängen..jag vägrar att gå o lägga mig igen trots att hela jag skriker efter sömnen....

Kram o hej!


Kommentarer
Postat av: Therese

Det är härligt med vardagsmornar..eller not. Vi har samma visa här varje dag. Vi är inte osams jämt men det är tjat och tjat. Spelar ingen roll om vi skulle gå upp kl fem det skulle vara samma visa i alla fall. Jag ser verkligen fram emot helgen ja och lunchen med dig idag, smarrigt. Kom på mig själv i går hur jag fräckt bjöd in mig själv på lunch skäms

2009-10-09 @ 09:36:51
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ett stövelinköp blir man ALLTID glad över, så jag rekommenderar dig verkligen att ta en tripp till centrum och shoppa lite!

2009-10-09 @ 10:08:20
Postat av: Magnus

Tyvärr så är väl barn på detta sätt jag tror inte att man själv va så väldigt glad varje morgon som mamma väckte en.

Jag tycker att din blogg är väldigt intressant att läsa.

Ha de så bra så hoppas jag att vi hörs snart igen.

Ta hand om dig!

2009-10-09 @ 23:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0