Here I go again..

Tänkte bara skriva några rader...är så trött så jag orkar inte annat....Försöker hålla mig vaken så jag hinner se vem som åker ut kvällens Idol innan jag somnar....gäääsp...ögonen är tunga nu...har dem varit hela dan....känner att onsdagens Sthlms-resa tog på krafterna...först cykla till tåget..bara det var ju grymt jobbigt...kedjan hoppade halvvägs o fick ställa mig o trixa med det oxå...suuck...väl framme i Sthlm så var inte bilen klar...men den som väntar på nåt gott...halv tio på kvällen tog jag äntligen min nya bil o styrde hemåt...fast av nån konstig anledning så hamnade jag i Västerås....o kvällen efter det oxå...myyyys..men tanken på att jag inte får mysa nu på några dagar gör mig gaaaaaleeen....det ska va nyttigt att längta sägs det..jag undrar va det var för nån bitter människa som kom på det uttrycket...själv så avskyr jag det...jag vill ha dem jag håller kära nära mig..så det så.. (läs den och kär ;) ) 

Nu ska jag gå o sova så jag är pigg i morgon..då ska jag ha feest....seeexpartyyy!!!!!!!!!!!!! så det blir nog livat värre här hemma tror jag..kul som faaan ska det bli!! :P

Puss o godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0