Bara att bryta ihop o gå vidare

Nyss hemkommer från en promenad med Amanda. Hon kom på i morse att hon ville ärva min gamla cykel,som stått sen i höstas o rostat ihop typ, så jag var tvungen att följa med till den "Rejäla macken" o lufta däcken...och det gjorde jag ju så gärna i det fina vädret...fick dessutom en glass o en titt på alla bilar med innehållandes studenter..eller var det nior fick jag sen höra..?? Öhhh firar man att man gått ut nian?????? :S

Bestämde oss sen för att ta oss till fotbollsplan o kolla in August träning så slängde upp Amanda på pakethållaren o cyklade iväg...ja vi såg nog rätt kuliga ut  :)

Hände en sak som fick mig..inte förvånad kanske..van är jag ju vid det här laget..men jävligt irriterad kan man kanske säga..men jag tänker inte gå så ingående på det just nu...men kan säga att det rör barnen..o att se någon närstående göra dem besvikna är fan inte kul...tyvärr händer det gång på gång..

Hade möte idag...vi hade planerat in 1 timme...det tog 2 timmar och 45 minuter..haha det var inte dåligt va med tanke på att det endast var två deltagare ;P Kändes skönt efteråt...var mycket ventilerande från båda håll :)

Känns det osammanhängande det jag skrivit så beror det på att jag sitter och halvsover nu och har dessutom två barn som retas med varann bakom min rygg..vem kan koncentrera sig då?? :S


Dem säger att skattepengarna är på väg...önskar att jag oxå kunde fått glatt mig lite åt nån extrapeng..men sån tur hade man inte i år...bara att bryta ihop o gå vidare!

Nu ska jag ta ett svandyk ner i badkaret ;P



 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0