Fiskarglädjen var stor...

..även om just fiskarna jag fångade inte var sååå stora kanske ..  ;)
 
Jag har idag fångat mitt livs första gädda!!!  :D haha En gädda, en aborre och en gös var vad jag drog upp..med lite hjälp av Magnus dårå.. :) hade en till gädda på kroken men när den var på väg upp över vattnet så släppte den...men gööör ju inget..hade ju redan fått en :)


Tjoohooo storfiskarn... ;P haha


Therese har det lugnt och fridfullt...

Therese håller utkik efter storgäddan..hon hade baskemej bästa platsen att kunna vräka ut sig på där i båten ;) haha


Arga svanar som fräste åt oss när vi körde förbi dem...


Tack Therese och Magnus för en jättehärlig tur på sjön! :)




Kommentarer
Postat av: Frida

hihi, vilken äcklig fisk!

2009-07-30 @ 08:38:54
URL: http://www.frida26.blogg.se.se
Postat av: Therese

Ja tack själv, det var ju du som bidrog med fiskelyckan ;)

Hmmmm bästa platsen i båten??? Ja kanske ,men hårt var det och det var inte kul att se sig själv som en strandad säl :D Hahahaha fy fan.

2009-07-30 @ 09:25:58
URL: http://breezie.blogg.se/
Postat av: Lina

Kolla,kolla,hittade nyheter från TT som kanske kan intressera??Inte bara i sjön det nappar:)



"Gäddan lurar på bilparkeringen

Det är egentligen en bilparkering. Men det kraftiga regnandet har förvandlat parkeringen till en mindre fiskedamm - och nu nappar det på parkeringsplatsen i Mjösjöby, väster om Umeå."

2009-07-30 @ 17:58:42
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0