Nu får det banne mig vara nog!!!

Okej nu kommer det lite gnäll till..MEN..jag börjar bli jäkligt trött på att vara sjuk....när jag äntligen hade det så jäkla bra o har massa att se fram emot under hösten så kommer detta som en spark o magen...och sjukdomar som man måste vänta ut o  "det kan ta tid..." är fan bland det värsta som finns o verkar va min grej?!?! Samma som körtelfebern...ingen medicin o ingen som visste hur lång tid det skulle ta...fyra veckor tog det...får se hur lång tid detta tar...inga 4 jävla veckor hoppas jag....det är tre (??) jobbiga saker med mitt sjuktillstånd och det är illamåendet...är konstant illamående o har svårt att äta stora mängder (bra på sitt sätt..höhö)..o synen...ser suddigt och kan inte fokusera blicken, så tv är svårt o läsa blir ansträngt som fan...och så har vi ju själva snurreriet...släpp av mig från denna djävulskarusellen snälla!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0