Hemma i Edsbyn, borta i Avesta...

Så kom man alldeles nyss hem igen då..eller hem o hem...hem till (Eds)byn o bort till Avesta har vi börjat säga...har som alla andra helger haft det hur toppen som helst...solen har lyst o kalasat för mig har vi hunnit med...hade packat bilen full med saker som lämnades kvar i Edsbyn...en sak jag kommer på lite så där spontant skiljer mig o August med Amanda är att vi varje gång packar saker o kläder som kan lämnas kvar i Edsbyn, så vi slipper släpa det fram o tillbaka liksom..men Amanda..ja hon packar TRE väskor fulla med kläder..som hon tar TILLBAKA till Avesta igen varenda eviga gång.."använder ju dessa kläder jämt så måste ju ha dem där jag är.." :/ SUCK tjejer!!!! ;P

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch o sen en ännu mer välbehövlig sömn...pöss o gonatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0