Gokväll!!

Gick upp vid halv tio i morse...skööönt...halv elva satt vi i bilen på väg till Borlänge och Kupolen för en massa shopping...Amanda fick jeans o toppar, hjärtat nya jeans o tisha, jag nya stövlar..OJ vilket liv det blev när jag skulle köpa mig ÄNNU ett par skor..."du som har så många skor hemma!!" FNYS säger jag bara ;P o August fick...cykeldäck...haha han var den som var minst nöjd..hittade ingenting inne på Kupolen men tog oss till Biltema för nytt däck till hans cykel o när vi kom hem så visade det sig att det var fel storlek på däcket :/ Ska inte tala om vilka svordomar som haglade i luften då... :/

Har även hunnit med att börja packa lite här hemma och fått med lite saker i hjärtats bil hem till Byn...huaa nu börjas flyttstöket..är redan förjäkla rörigt i mitt vardagsrum nu och värre kommer det ju bli...suck!! Behöver massa kartonger, ifall någon av er läsare har någon på lager så tar jag tacksamt emot!! :)

I morgon är det måndag och jag ska jobba igen...det känns underbart skönt att va på benen igen och att huvudet fungerar (någelunda höhö) som det ska igen....endast 9 veckor kvar att jobba..vill ju vara på jobbet denna tid ju och inte dra på mig eländig sjukskrivning...nej nu är det nya tag som gäller :)

Nu blir det soffan resten av kvällen och Idol om en stund :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0