Börja om från början

Nä men börjar väl om igen då...faaaaaan...skrev just ett halvlångt inlägg o så tjooop så försvann det.... :/

Skulle bara skriva att jag varit ute på en kort promenad idag...det snurrar inte på samma sätt som tidigare men har lite dimsyn kvar och har idag märkt att jag har lite problem att uttala o läsa vissa ord högt..jätteirriterande...men det jobbas väl bort som hela den här yrseln...den jobbas bort...mitt balanssinne måste programeras om o det är oxå "arbete" som gäller där...

Sprang iväg en sväng...min läkare ringde...jahopp så var TSH-proverna inte bra så måste höja min levaxinprov o ta nya prov om några veckor...alltid är det nåt...

Men nu ska det bli bra allt, så det så!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0