Vinkar hej då till miljonen

Efter endast 3 lopp körda på V75 så kan jag konstatera att miljonvinsten inte kommer att tillfalla mig...hahaha bra jag är på att spika hästar...NOT!!!! jaja, nån gång måste det ju slå in...övning ger erfarenhet liksom :P

Har legat i sängen o vilat en timme....usch så tråkigt det är att va förkyld o inte ha energi till att göra nåt skoj....rastlös är mitt mellannamn....hjärtat har slängt sig på sängen med datorn o kollar bilar...vi har hittat fiiiin bil som skulle passa vår megastora familj superbra...bara till att börja spara ihop några kronor då, för gratis är den ju inte o nån miljon på travet blev det ju som sagt inte...haha

Tror jag ska ta lite te med honung nu...har ont i luftrören...

Hejsvejs!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0