Ett gott skratt är sol i huset

Man undrar ju hur mycket man kan snyta sig egentligen :S Never ending stop.... och undrar hur mycket papper jag har förbukat till snytningarna egentligen....hahaha vilka intressanta funderingar va :P

Har just ätit en supergod frulle med bla yoghurt med kolasmak, färska frallor med Bregott havssalt o te med honung...åhhh jag älskar Bregott havssalt....enda smör som duger på macka enligt mig...men så himla dyrt o små paket är det oxå...men ibland lär man ju lyxa till det haha och nu står disken kvar...o tvätten...har tvätt för ett helt kompani känns det som...Amanda städade sitt rum i förrgår och då fylldes liksom tvättkorgen på..o svämmade över :S

Ska ta o pussa karln nu innan jag sätter dammsugarn i hans händer för att själv ta hand om det enorma diskberget..... Ha en skön lördag!!

Kram o hej!!






Kommentarer
Postat av: Marlene

Haha...känner igen det där med tvättberg när jag städat Nathalies rum...det brukar bli 3 maskiner...Det ligger kläder under sängen, i leklådor etc...



Kram

2011-10-19 @ 07:59:15
URL: http://marlene72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0