Eeekoooooooooooooo var det här!!

Så sitter man här...alldeles ensam...i en tom lägenhet...vi har tömt lägenheten o Thomas tog både bohaget o mina barn med sig hem till Edsbyn...själv måste jag jobba i morgon.... :( Sen blir jag ledig resten av veckan..barnen har höstlov...jag ska ha Thomas barn medans han jobbar lite o så ska vi hälsa på Amandas nya skola...när vi kommer till Avesta igen så är det bara 2,3 vecka kvar..känns underbart!!

En sak som är mindre underbar är min RYGG...fick gräsligt ont igår o haltade fram som en gammal kutryggig 92-åring..i morse kändes det bättre men efter att burit tunga möbler så känner jag mig lagom mörbultad igen...sitter i svanken o det är av samma art som då jag fick ryggskott för några år sen..då jag dessutom även då var mitt i en flytt :/ Jag hoppas dock att detta klingar av o inte kommer gå lika långt som då....

Nu ska jag dammsuga min stoora tomma golvytor o sen bädda sängen...öhh jag menar madrassen (jättebra för min onda rygg haha)

Pöss o hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0