Blondes have more fun

Sitter med blondering i håret....dax för länge sen egentligen...men bättre sent än aldrig :)

August håller på att laga mat...stuvar makaroner o steker köttisar...vete sjutton vad som tagit åt mina barn...igår hjälpte August mig att lägga om däck på bilen o Amanda lagade middagen...sånt här är man ju inte bortskämd med....sååå härligt när man kan hjälpa till hemma...alla får ju liksom mer tid för fritid o annat skoj än bara laga mat o städa...som det känns som man gör dagarna i ända emellanåt....

Åhhh nu ropade August att maten är klar...o vad ser jag?? Jo gullisen har dukat o tänt ljus!!! :D Aaahhhh I love it!!


Hejsvejs!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag visste det,att dina barn hade det i sig!

Minns du att jag sa det förut??



Fan va glad jag blir!

Det är ni alla värda

2011-10-18 @ 23:26:01
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0