Jävlahelvetesskitpissfan...jo jag svär hur mycket jag vill!

Vilken härligt start på morgonen...gick upp i tron av att det är torsdag idag......August bråkar som vanligt o vägrar kliva upp...så himla jobbigt..o mitt i allt börjar det gå upp för mig att det bara är onsdag...va fan då....

Jag vet fan inte va jag ska göra på mornarna med August...han gör mig sååå ledsen....han kan liksom kliva upp för att sen gå o lägga sig IGEN...man kan ju liksom annars tro att "åh han gick äntlligen upp..nu så!" åhhh jag blir sönderstressad, har inte tid eller tålamod på mornarna ju....det går inte att resonera med honom...åhhh jag blir irriterad jag bara tänker på det nu....

Tar mitt sura humör o gör nåt, som tex borstar tänderna...

Hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0