Det är inte lätt när det är svårt

Jag har ju lejt bort flyttstädningen MEN jag har svårt att lämna det fullt så eländigt som det kan bli under ex badkar, vid tvättmaskin o toaletter så ikväll har jag skurat....o mitt i allt hör jag "Mamma, får jag diska??" August kan chockera ibland han :P Han börjar skölja o greja så hör jag igen "Men hur göööör man??" hahahhaha ja det är inte lätt när det är svårt :P

Och i morse var jag o tog prover...fick nåt rötägg som inte klarade av mina svåra armar så jag sa efter ett par försök "Tänker du försöka EN gång till så reser jag mig o går härifrån!!" Då avlöste en annan sköterska av henne o sen gick det bra :) Nej nån måtta får det va, jag är ju ingen nåldyna precis!!

Ska kika o se hur det går för August...det skramlar så in i vansinne så jag hoppas några glas är hela i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0