Älskar helgerna i Edsbyn

Vilken underbar helg jag haft....middagen stod på bordet när vi anlände i fredags kväll till Edsbyn....o gla va jag över det, för jäklar i mig va dimmigt det var på vägen upp...såg knappt handen framför oss stundom....Idol o mys i SOFFAN stod på kvällens schema....aaahhh så skönt det var att slänga mig i soffan o ännu skönare att senare slänga mig i en SÄNG!!! Lördagen startade jag o hjärtat med en 7 km tur ute i kylan...kallt med soligt....o vi fick även till lite jogging..."vi tar till soptunnorna där borta....äh vi kör till gården där uppe...kom igen, till björkarna där nere....kommer ett hus där bakom krönet, vi orkar dit.." behöver jag säga att hjärtat mitt är en slavdrivare...jag har ont i LÅREN idag!!!! Dagen fortsatte med packa upp flyttkartoner o sen var vi bjudna på middag...Amanda o Jessica blev kvar över natten där borta o jag, August o Thomas laddade upp med godis o läskig film....sen vart det söndag o vi åkte tillbaka till Avesta....urk..men jag har haft det sååå skönt...knappt behövt lagat mat på hela helgen ju :D

Nu ska jag krypa ner med barnen på madrasserna som ligger på golvet o sussa...jobb i morgon...endast 10 arbetsdagar kvar...

Pöss o gonatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0