Semesterlängtan

Vart tog den här helgen vägen någonstans??? Gick så jädrans fort så jag hann knappt med känner jag...det blev en bra helg iaf...med blandad kompott....idag har jag vistats mest ute i solen..hääärligt...men har även hunnit plocka lite inne med tvätt o läst ett par kapitel i skolboken..veckan som är framför oss kommer att vara hektisk...har två Falunbesök...urk...det är fan långt att åka ända till Falun för att komma till en logoped..o sen två dagar i rad dessutom gör en ju inte muntrare precis...men men..bara bita ihop o se glad ut.. ;)

Jag tror förresten att jag bara jobbar 4 veckor till o sen har jag semester...wihoooo... kommer sommaren på riktigt ska ni se...sist jag hade semester så här tidigt så var det enda sommaren den sommaren..lät svammligt det där..haha..men jag menar att juni var den finaste o varmaste perioden på hela sommaren det året..fast det är nu en så där 4 år sen eller nåt...får se hur det blir i år...ska iaf börja semestern med tjejfest o grillning..mums..o sen åka ca 50 mil ner till Hallebo i Västergötland o njuta av lugnet ett par veckor...måste fixa kattvakt dock...någon som vill hjälpa till med ett par innekatter? :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0