Onsdag..äntligen vänder det...

I natt var tandfen på besök...igen..August tänder har bokstavligen rasat ur munnen den senaste tiden..stackarn får snart dricka flytande föda hela dagarna :P haha

Amanda mår bättre och det glädjer mig...ska ju åka iväg i helgen o då blir man orolig när någon blir sjuk dagarna innan...men det går nog vägen det här nu hoppas vi :)

Mitt hår retar mig nu för tiden...var ju bra en tid efter att jag klippt mig men nu har det vuxit till sig igen och lägger sig inte så som jag önskar att det gör...men vill ju inte gå o klippa mig ääään igen...då blir det ju kooort...och det vägrar jag haha

Idag står det jobb, tandläkarbesök med August, jobb igen och sen zumba på schemat...sen somnar jag nog...har varit riktigt kvällstrött igen nu någon vecka...hinner knappt lägga mig i säng förräns jag slocknar....drygt... :/ 

Måste leta fram lite kläder att ha på nu...

Ha en toppendag i det soliga vädret idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0