Nu är det gnälligt

Skulle såå gärna vilja slippa säga att jag är TRÖTT...men kan liksom verkligen inte förneka det idag...har varit förvirrad hela dagen känns det som o när jag skulle ta min cykel utanför jobbet så ramlade jag in i den som stod bredvid...ja hej o hå va jag famlade..... :/

Nu sitter jag här o tänker "Ska jag städa eller plugga?" Båda sakerna behövs o jag har noll ork...mitt hem är förfallet...vem diskar, tvättar, hänger tvätt, viker tvätt, lagar mat, läser läxor med barn, plockar allmänt om jag sätter mig ner med studierna??? Nä precis..inte en jävel...här hemma är man EN vuxen o gör denne inget så blir det heller inget gjort...tänk på det ni som gnäller o är TVÅ vuxna hemma ;) Ja ja jag vet att jag skrivit om det förr...men känner mig allmänt trött o irriterad idag så ville göra det en gång till..

Äsch, ska ta lite mat nu o sen städa...eller plugga..eller tvätta..eller bara gå o svimma av lite en stund...

HEJ!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker du är jätteduktig!! Lycka till med studierna! Fika snart? Ljusparty den 10 maj, vill du följa? Kram på dig vännen

2011-05-05 @ 17:37:28
Postat av: Frida

HALLELUJA säger jag!! angående det där med folk som gnäller som är två, jag kan inte annat än att hålla med.. (kom ihåg och påminn mig om det nu när jag blir sambo, INGET mer gnäll från mig!)

2011-05-05 @ 20:12:20
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0