Kan inte fatta...

Kan inte fatta att jag går på min sommarsemester om mindre en vecka...på onsdag går jag på 4,5 veckas ledighet...då ska det liksom vara SOMMAR....och det kommer det fan bli så är det!!!! sist jag hade semester i juni (kan vara en så där 4 år sedan??) då var det den varmaste, soligaste tiden på hela året...resten av sommaren regnade det...kanske blir det så i år eller så blir det varmt o fint hela sommaren om vi har tur :D I alla fall så kommer starten på min semester i år vara toppen...5 dagar i Edsbyn med nära o kära blir inte illa alls <3

Och snart är det skolavslutning...var igår med August och köpte kläder till den dagen...hade ju beställt såååå snygga kläder till honom men när paketet väl kom så var allt annat som var beställt med men inga av hans kläder...blev inte lika tuffa inköpta igår..tycker jag dårå, men det gör August..han är nöjd och det är huvudsaken!

Amanda har haft sina avslutningskläder klara länge..dem har hon fixat helt själv...hon kommer bli sååå fin min stora tjej som nu slutar Markusskolan för att gå vidare till Domarhagen och de stora ungdomarna...hua..*biter på naglarna* haha från att varit störst ett år på skolan så kommer hon o sina klasskompisar nu att bli yngst...det är nog med skräckblandad förtjusning dem ser fram emot detta kan jag tänka mig... :)


Kommentarer
Postat av: Anita

Så att sommarvärmen kommer på onsdag nästa vecka :)

2011-05-26 @ 21:18:35
Postat av: Marie

Sv; åååhh så härligt!!! :)

2011-05-26 @ 21:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0