Jag sätter mig ned ett slag tills brådskan gått över..

Freeeedaaag...dagarna går med räserfart...just nu känns det som jag inte hinner med nånting..fast jag vet att jag gör MASSOR om dagarna..men när jag väl hamnar i säng så tänker jag "Åhh nu hann jag inte det o det..o det skulle jag ju ha gjort..." osv....men men...snart helg..då kan jag ta tag i vissa saker som jag försummat i veckan...

Måste göra ett ps. här....om det nu är pga den anledning jag hörde igår att skolavslutningen är flyttad från kyrkan i år så är det för fan skandal...flytta 300 elever pga ett fåtal som inte får gå in i en svensk kyrka...va??!! Visst..det är ju så att alla barn och elever ska skyddas från diskiminering och kränkning och en skolavslutning är öppen för alla elever..men jag tycker liksom att Hallå..det är Svensk skolavslutning och i Sverige har man i prinicp firat skolavslutningar i kyrkan i många många år..det hör till traditionen...en stark tradition dessutom...Nä jag tycker det är bedrövligt..det är min åsikt det...jag är inte med i Svenska kyrkan och vistas inte mer i kyrka än när jag behöver...jag är inte det minsta religiös utan helt tvärtom..men jag tycker det är sååå fint när barnen sjunger i kyrkan och det är såå stämningsfullt..jag tror det inte det kommer bli i närheten så fint i år...tyvärr!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0