I morse var det svammel...o nu är det..oxå svammel?!?!

Satt för en stund sen o funderade på att ge mig ut på rundan...men nu sitter jag här istället med ballerinakaka i hand o käft..snyggt jobbat fröken mat/godismissbrukare... :/

En av tre arbetsdagar avklarade....känns finfint att den där semestern närmar sig...fan va jag hoppas den här sommaren blir bästa ever...ja, den kan ju knappast bli sämre än de två sista somrarna...eller den förra åtminstone...sjuk fyra veckor i juli o semester i augusti då regnet inte gjorde annat än vistades där jag var...ja jag ska sluta tjata om min förbannade sommar 2010...den är passé o nu blickar vi framåt...kanonsommar 2011 låter rätt bra va!?!??! :D

Gick igenom stan på vägen hem från jobbet...var tvungen att köpa nu mascara åt mig då jag i morse råkade bryta av min....hahahaha här går det brutalt till :P Vågade mig på en ny sort...någon som testat denna o vet hur den är?? Jag brukar köra med den gula i vanliga fall o den är jag supernöjd med..





Pjhuuuuuuu nu gick luften ur mig...skulle kunna gå o sova nu....ja, det skulle va så jäkla skönt...men ska försöka hålla mig vaken en timme till..men sen ni, då kan inget stoppa mig från att hoppa i säng!! haha




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Precis den dar mascaran har jag anvant ett tag - den ar valdigt bra. Jag hade den gula innan, men tycker faktiskt att den har ar annu battre.

2011-05-30 @ 19:44:58
Postat av: Marie

Sv; Ååhh så bra!! Hoppas jag också gillar den...ska prova i morgon.

2011-05-30 @ 19:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0