Händer inte ett skvatt...

Idag är mitt liv tråkigt...riktigt tråkigt...har inge roligt alls att blogga om...haha...jobbat hela dagen..städade undan på skrivbordet så när jag gick hem så syntes färgen på det..halleluja, det var träfärgat..hade jag glömt :P Utvecklingssamtal med August direkt efter jobb...och sen hem och dammsuga och laga mat...vårdat bilskrället har jag o August gjort en sväng oxå...då blir bror min glad så han slipper skälla på mig för att jag inte skött den ordentligt o han får laga den... :D  Ja det var väl typ det som hänt idag...haha...stod i duschen o fick dåligt samvete över att inte varit ute o rört på mig sen i söndags..men i morrn är zumba igen i alla fall :)

Ska strax ta bok o lägga mig i nybäddad säng o läsa lite...eller spela lite angry birds.. :P moahahaha jävla spel o göra en beroende...

I morgon är det onsdag och då vänder det..snart helg igen!!

Pöss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0