Fånga dagen, lita inte på morgondagen...

Tjiho o gomorgon!! Vaknade..sooooooom vanligt..kl 5 i morse...va sjutton är det som är fel?? för särskilt pigg o utvilad känner jag mig ju knappast...funderar på om man ska börja gå upp då o ge mig ut o försöa jogga på mornarna...vilken energi man måste få för resten av dagen då va!!??

I alla fall, denna morgon låg jag kvar o gick upp strax innan kl 6...har nu hunnit
* Hängt tvätt
* Satt på en maskin med tvätt
* Vikt tvätt
* Diskat
* Plattat håret
* Sminkat mig
* Klätt på mig
* Busat med August i sängen så han till slut klev upp..YES!!
* Ätit frukost
* och till slut borstat tänderna 

Aaahh blogga oxå får vi inte glömma :P

Nu har jag satt Amanda på att välja örhängen till mig..får se va det blir... :)

Snön har vräkt ner hela morgonen..stora blaffer....är väl så det ska va vid den här tiden på året antar jag...sol, värme, snö, iskallt, regn, hagel...ja allt på en o samma gång helst oxå.. :/

Men nu ska jag leta fram strumpor till August (Fattar inte vart dem tar vägen...en eller ingen är va man hittar...) o sen ta cykeln på jobbet...

Ha en skitbra tisdag!!

Kram o hej!!


Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Söt blogg du har :). Allt bra?

2011-05-03 @ 10:12:35
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0