Easytone..hiss eller diss??

Yes I did it! Har just varit ute o gått 1,1 mil..samma sträcka som igår...jag trodde ju inte att jag spräckte milen igår o blev lite nyfiken så tog bilen idag o åkte samma sträcka och ja den var fan På 1,1 mil...tjoooheej!! Men visst finns det nån app att hämta till telen som mäter sträckan, typ Run keeper eller nåt sånt?? Någon snäll själ som vet? :) Det roligaste (??) var att jag joggade mer än gick igenom Högbo..shit pomfrit va har hänt??? Är skapligt trött i benen nu erkänner jag...

Tänkte på en sak..jag som går rätt mycket nu för tiden kanske borde investera i ett par Easytoneskor...vad tror ni om det?? Hiss eller diss?? Jag har hört både bra o dåligt om dem så vet inte alls va jag ska tro..




Nu dusch!! 


 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad duktig du är som promenerar så ofta. Fortsätt med det! Kram från Syster

2011-05-15 @ 20:00:10
Postat av: Madeleine

Jag haller med syster din - du ar sa duktig som promenerar/joggar! Jag har inte provat Easytone-skorna, men jag tror att halva grejen med de skorna ar att ge motivation till att motionera. Allt blir roligare om man har "bra" utrustning.



Det finns nog inga genvagar utan allt handlar nog bara om att rora pa sig. Jag skulle nog hellre investera i ett par skor istallet som du kan bade promenera, jogga och dansa zumba i.

2011-05-16 @ 18:11:47
Postat av: Tess

Skor som skor säger jag. Tror inte att det finns några mirakelskor, allt handlar om din egen hastighet och hur långt du rör dig.

2011-05-16 @ 19:12:17
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0