Det där med kläder dårå....

Har vänt upp o ner på hela garderoben hela eftermiddagen...hittat absolut INGENTING att ha på mig...gaaah stressad blir man lite smått då.....sen kom Amanda med kompis hem så fick jag lite hjälp..haha schyyysst att ungdomarna kan hjälpa en gammal tant som jag :P

Jag tror det får bli så här...orkar inte rota mer nu...haha..



åhh jag längtar efter att få öppna bubbel nu..men får hålla ut till efter middagen..så drink nu, öl till maten o bubbel till efterrätt..o sen säng om jag känner mig själv rätt...hahaha...så blev det ju sist jag festade...snart ett år sen...drack en flarra vin o sen spydde jag som en gris o somnade..två dagar senare var jag sjuk i körtelfebern..ja den storyn vet ni ju vid det här laget..men menar att jag inte festat sen dess faktiskt...ikväll ska jag få roligare!! :D

Hejhej hörs i morrn!! :)





Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad fin du ar! Ditt har ar ju hur snyggt som helst. Ha en trevlig festkvall och ta manga bilder sa vi blogglasare far se vad du har for dig.



Kram,



M.

2011-05-08 @ 00:58:23
Postat av: Tess

Du var så jäkla snygg igår när vi träffade dig! Hoppas du hade kul. Kram

2011-05-08 @ 09:06:11
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0