Dagens vill ha!

Ge mig friska barn och en ny rygg tack..det är va jag önskar mig idag....Amanda har bökat runt hela natten..det har varit varmt, av med kläder/täckte, på med blöt/iskall handduk på pannan och så har det varit kallt, på med kläder/täcke, hacka tänder...och så blev det varmt, av med kläder/täcke...ja så där har det hållt på...behöver jag säga att jag är bra slut idag? Dessutom så tar min säng kål på min rygg..känns som den håller på att gå av....

Men...jag tror att Amanda är lite piggare idag..det låter så iaf eftersom hon o August är på sitt vanliga lovely syskonhumör.. :/ suck...hahaha


Gaaah jag är på stans sämsta humör idag...vill ha sömn!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0