Blommor o Zumba

Morgonen började inte så bra...August såsade på som vanligt...åååhh han gör mig verkligen stressad på mornarna...först vill inte kliva upp...sen duger varken frukost eller kläder..tänderna vill han inte borsta o sen irrar han allmänt runt som en trött grävling....jag var tvungen att sticka hemifrån före honom så jag inte skulle komma försent till jobbet så han blev kvar med Amanda hemma o strax efter kollar jag på facebook på mobilen o ser Amandas status "Går till skolan med en tjurig lillebror :P" åhhh då fick jag dåligt samvete... :(

Fina Lina var och hälsade på oss med sin lilla söta Ludde....eller lilla o lilla...hehe...en riktig liten knubbsäl...mm vilken goding han är!!!! :D Mitt under hennes besök så ropas det att jag har besök..öhh JAG har besök...jag tittar till mot en okänd kvinna som står o tittar på mig o säger...Jag har blommor till dig...eller jag tror det är till dig..om du heter Marie Nxxxxxxx???!!!".... "Jaaaaaaaaaaaa det gör jag...åh herregud har JAG fått blommor????" utbrast jag....ja här ser ni va jag fick :D




Alltså..jag förstår att ni säkert är nyfikna nu VEM jag fått dem av...eller?? haha men näää my lips are sealed :P

Mer då...jo fan, jag var på zumba..skaka ruuumpaaa...men kunde fan inte skaka ruuuumpaaaa märkte jag...kan fan inte vicka på höfterna ens...och totalt taktlös....ja jävlar va med skratt det blev...men galet kul och galet jobbigt...så det här fortsätter vi med!! :D

Nu säng..tack o gonatt!!



Kommentarer
Postat av: Tess

Nyfiken är fan bara förnamnet! Låt oss veta kvinna ;)

2011-05-04 @ 23:29:04
URL: http://tesssan.blogspot.com
Postat av: LinaPina

Knubbsäl,hahaha!

Ja skoj att ses idag!

Puss

2011-05-05 @ 16:02:43
URL: http://piratdrottningen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja, vad fan, kläm fram det nu!!!, jag vill veta!, hi hi!

2011-05-05 @ 18:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0