Akta dig för att slå ihjäl timmarna, för i dem ligger din framtid...

Igår morse var jag pigg..mer än va jag kan säga att jag är idag....vem körde över mig med en ångvält inatt??? Tisdag...långt till helg...ja helgern är va jag ser fram emot numera..massor...får försöka ta vara på vardagarna oxå men inte så lätt när man vet va som väntar på helgerna... :P

Ikväll har August klass vårfest...dem ska showa Lets dance för oss nära o kära...August ska va..hör o häpna..Ann Wilson!!! :O Någon behövde vara henne o August ebjöd sig själv....haha..så vi har fixat snygga kläder o högklackat från Amanda o sen är det på med smink o nagellack som gäller....blir fiiiint det serru :P Ska försöka komma ihåg kameran...som laddaren har gått sönder till slog det mig nu...får bli mobilfoton....

Nu ska jag försöka klippa till min lugg lite som växt ner i ögonen o sen bär det av på lite jobb....

Ha en ______ Tisdag!!! (Ni får själva fylla i det tomma fältet med va ni känner för..själv ska jag försöka ha en bra sådan!! haha)

Pöss!!!





 

Kommentarer
Postat av: Tess

Och VEM är det fröken träffar på helgerna :D Nästa helg blir det partyyyyy för oss fan vad kul!! Längtar

2011-05-24 @ 08:38:42
URL: http://tesssan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0