Välkommen hem hjärtat..JAG är iaf glad ;)

Så var vi alla samlade hemma igen då...åkte till Enköping för att möta upp mamma o Amanda...och vilket härligt väder det var då...satt i solen på Statoil (höhö ;) ) - macken o drack en latte...göttigt :)

Denna status fanns att läsa på Amandas facebook igår

"Vill inte hem imorrn !!!!! :(
Buääääää
Skulle kunna stanna heeeeelllllllllaaaaaaa LIVET !!!!
Bara så ni vet så ska jag flytta tbx till Stockholm när jag blir stoooor !!!! :D"

Hon ville INTE hem..hon hade verkligen kunnat stanna kvar där nere resten av livet tror jag...men inte så konstigt att hon känner så...hon har världens bästa moster o mormor...hon kom hem med en Reebooktröja, halsband, tröja, tunika, puder, två bh-ar, kofta tidningar, skärp..har säkerligen glömt nåt nu...även August fick hem en snygg Pumatröja...och jag en berlock till halsband i form av en dalahäst :)

Förlåt, ett helt värdelöst foto...haha



Jag frågade nu om Amanda tycker det ska bli skönt att sova i egen säng i natt..
-"Helt värdelöst!" fick jag till svar... :/ haha

I morgon är det vardag igen..slut på sportlov och skola o jobb vankas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0