Tröttare än vanligt...går det??

Skulle gå o sova tidigt igår kväll...tidigt är för mig är före kl 21 cirka....fastnade framför ettans brottserie där Leif GW pratade om mordet på Katrine De Costa...kom i säng vid 22 tiden..iiiihhh det är sent det i min värld...dessutom vaknade jag en timme senare av jordens brak...jahopp då var grannarna på gång igen då..det skreks o dunkades två trappor upp...jag har en lägenhet mellan mig ändå så låter det ibland som att det är i mitt vardagsrum det bråkas...kan ju tänka mig hur "kul" det måste vara att bo i lägenheten mellan oss...där sitter man nog på första parkett kan jag tro....dessutom var det ett skådespel utanför köksfönstret när dem kastade ut köksmaterial...tallrikar, durkslag o bestick flög ut på gården..ÖÖÖHHHH!!!

Jävla tattargård man bor på ...jag har bott i tre portar här på gården o kan faktiskt inte säga att något ställe har varit lugnt...hela tiden någon granne som varit störande...o jag kan se den röda tråden...som jag inte tänker ta upp här...men tror inte på det där att placera många utlänningar på ett o samma ställe om jag säger så..

Nu blir det tandis...fick tag på en tidig tid...alldeles för tidig i min smak egentligen...men men...upp före tuppen o se gla ut! :)




Kommentarer
Postat av: Tess

Är det ingen som ringer polisen!? Det skulle jag göra

2011-03-23 @ 08:28:10
URL: http://tesssan.blogspot.com
Postat av: Marie

Sv; Det är ringt överallt man ska ringa vid såna här saker...hyresvärden är väl informerade om läget...men slapphänta som som fan....

2011-03-23 @ 16:46:16
Postat av: Frida

hahaha, oki dååå.. Jag är inte förtjust i ALL musik;P



jaaaa, ajax den röda är det!! Visst doftar den alldeles fantastiskt?! Jag sitter här och bara njuter av nyskurat golv, tror du man kan dricka flaskan?

2011-03-23 @ 18:41:44
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0