Tandäckel

Kladdkakemuffinsbakning (Världens längsta ord) o tandutdragning är va jag sysslat med här hemma ikväll....muffinsarna blev det pannkaka av o tanden sitter fast som en sten..går inge bra just nu...haha...

Det är August som har en lös kindtand o jag ääälskar att dra ut tänder...eller så där äckelälskar....mår illa samtidigt som jag tycker det är en sååån skön känsla när man hör trådarna gå sönder en efter en...många tänder har jag fått dra ut på barn genom åren.. :P Men August är rädd...tycker inte om att jag drar i den..."Äru man eller mes??" frågade jag..."meees!!" svarar han...hahaha...Vi ska nog få bort den där äckliga tanden innan kvällen är slut :P Det stinker gammalt blod ur munnen på honom...så jävla unket...urk!!


Uppdatering: Hann inte mer än att skicka detta inlägg så fick han loss tanden..faaan jag ville ju!!!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0