Mardrömsnatt

Natten var inte riiiktigt som jag hade tänkt mig att den skulle vara...Amanda ropade på mig o frågade va klockan var..."7!!" svarade jag..??????..."oj men då måste jag ju gå upp!!" svarade hon...jag kvicknade till o kollade på klockan o såg att hon bara var 2 o att sa att hon skulle somna om....strax efter kom August upp o var ledsen för han hade haft en mardröm...jag gick upp o följde med honom in i sitt rum igen...o då fick jag jordens blodtrycksfall...jag blev illamående, svetten började rinna på mig o jag mådde sååå jävla konstigt o trodde jag skulle svimma...gick o la mig igen o efter en stund blev det bättre...men ingen av barnen kunde somna om..SUCK..ja det slutade ju naturligtvis med att alla somnade om till slut...men ändå..det var iaf en timme som försvann där i natt utan sömn...isch..

Jag har just varit in till August o frågat hur han mår o om han orkar till skolan idag...jag fick en nickning till svars så nu håller jag på att fixa till mig o ska duka fram lite frukost...

Ha en toppentisdag!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Men hallå det där är nada hahaha. Jag har inte sovit en hel natt sen Elise kom till världen för 3,5 år sen. Hon har sen hon föddes varit vaken ca 3 timmar varje natt. Snacka om att man lever på sparlåga. Det är först nu hon har börjat sova nån hel natt i månaden. zzzzzzzzzzzzzzz

2011-03-22 @ 10:08:19
URL: http://tesssan.blogspot.com
Postat av: Marie

Sv; Men fy fan din stackare!!! Jag skulle inte palla att inte få sova ordentligt...hoppas hon börjar sova hela nätter snart!!

2011-03-22 @ 18:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0