Hejhej

Drack nog kaffe en aaaniiing för sent igår kväll...var huuur trött som helst men kunde inte somna....när jag väl hade somnat så vaknade jag vid 3-tiden o kunde inte somna om sen...o det där är inte likt mig....jag brukar somna innan jag ens hinner lägga mig ner o sen sover jag som en klubbad säl hela natten.....haha

Hade besök av Anna o Matilda igår...var såå trevligt...hon ville gå igenom utseendet på sin blogg så nu har jag nåt att sätta tänderna i att fixa...jag gillar ju att pillra med saker o ting, även fast jag inte kan, då letar jag reda på hur man gör helt enkelt...thats me! Så det blir nog bra! :)

Har nyss duschat så lär väl försöka göra nåt mer håret nu....

Hejhej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0