Good moods are great

Nej det här fan funkar inte...mina barn är för stora för att va hemma sjuka..dem har inte tålamod till sånt..August har tjatat konstant sen i morse att han vill till skolan...han hostar, snorar o slemmar som sjutton men det vill han inte inse att han gör...en timme vid middagen tjatade han o grinade över att om han inte går i morgon till skolan så kommer han inte hinna klart med en sak på träslöjden till sin mormor som han vill ge i helgen..så mitt tålamor tog slut o jag sa "Men gå för f*n i morgon då!!!"...så nu hoppas vi att ingen feber tillkommer så han kan gå till skolan i morgon o jag kan gå till jobbet..då blir alla nöjda o glada!

KL 15 ringde föräldrarådet på skolan till mig o bad mig komma 45 minuter senare till gamla badhusplatsen för att vara med när tidningarna skulle komma o fota till den protest som just nu är mot kommunens planer att bebygga inpå skolområdet...så det var bara att slänga på sig smink o kläder o ta barnen under armarna o in i bilen o åka iväg...det får vi ju inte missa!! Viktiga saker!! nej inte att vara med på foto i tidningen :P hehe utan att visa vår protest...jag tycker inte att kommunen gör ett korrekt beslut om dem bebygger där.

Nu ska jag slänga in disk i maskinen och vika tvätt...känner mig på braaa humör...kanske för att det gick så bra med bilen idag o även pga att jag sov en stund i soffan på eftermiddagen..skööönt!! :)

Puss på er finingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0