Förändring...

Det är såååå typiskt mig..när jag väl börjat så kan jag banne mig inte sluta...har gått o trott att jag inte har nåt tålamod, men nog fan har jag ett när det gäller..det har jag börjat inse :P

Och tålamod kan vara bra när man ska sitta vid skolbänken...för det är just vad jag har beslutat mig för att göra...men bara på kvällstid..o helger så klart...ska fortfarande jobba jue...men nu tänker jag prova på att slita (liiite mera då :P ) ett tag...har plockat ut ett par ämnen ur en ekonomiassistentutbildning för att "prova på" o se om jag orkar plugga till det...så 20 veckor framöver vet jag vad jag ska göra...heej då sommaren...haha neee det blir faktiskt inget sommarlov för mig utan jag har valt att köra på rakt av dessa veckor...så i september är det dax för att ta minst 3 nya ämnen...aaahh jag är sååå LADDAD!!!! (påminn mig när jag sitter här o beklagar mig över hur trååååkigt det är.. :P haha)

Nu ska jag hoppa i säng!!

Puss o gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0