Det bara kom :)

Idag var det pulkarace i Karlberg med fritids...förra året kom August hem med en stooor pokal o glad i hågen..detta år fanns det inga pokaler att vinna men istället godispåsar som första pris...och det var vad han fick :D


   

Bästa Fridas döttrar åkte inte utan stod o höll mig sällskap istället :)



NEEEJ det är INTE något AIK märke på August mössa...det är Skogsbo-märke...näst intill lika fult :P haha







När jag äter thai så är det obligatoriskt för mig att äta med pinnar...det smakar bäst då tycker jag...barnen brukar även dem försöka..men slutar alltid med att dem tar gaffeln...tills denna gång för några dagar sen...August tar pinnarna o börjar plocka mat som om han inte gjort nåt annat i sitt liv...öhh vad hände?? "-Det bara kom" hade han som förklaring :D han åt hela sin portion med pinnarna :)



I morgon får vi krama bästa dottern/storasystern <3


Kommentarer
Postat av: Frida

nämen, mina kottar:) haha, sötnötter!

Å augustt måste vara en riktig hejjare på det där med pulka!!

2011-03-05 @ 09:25:13
URL: http://frida26.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0